Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?
Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku "KUP TERAZ".
Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?
Tak, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.
Jak mogę otrzymać Fakturę Vat?
Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Jeżeli zapomnisz wybrać tej opcji skontaktuj się z nami jak najszybciej. Po wystawieniu paragonu wystawienie faktury VAT nie będzie już możliwe, zgodnie ze znowelizowanymi przepisami prawa.
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.
Jakie są koszty i czas dostawy?
Koszty i czas dostawy uzależnione są od wybranego sposobu dostawy oraz formy płatności. Zamówienia z formą płatności: karta kredytowa, BLIK, PayU przekazywane są do realizacji natychmiast po złożeniu zamówienia, natomiast zamówienia z formą płatności: przelew tradycyjny, PayTel i inne przekazywane są do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na Naszym Koncie. InPost Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. Orlen Paczka Czas dostawy: 1-3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Istnieje taka możliwość po umówieniu telefonicznym terminu w miejscowościach Kęty lub Oświęcim.
Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
Do przesyłki zawsze dołączamy paragon fiskalny oraz "Dokument wymiany / zwrotu" towaru. Jeśli składając zamówienie wybrana została opcja faktury VAT znajdziesz ją również w przesyłce.
Czy w ponizamyceny.pl mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?
Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres e-mail sprzedam.cnc@gmail.com lub kontakt@ponizamyceny.pl lub poinformowanie Sprzedawcy, o woli odstąpienia od umowy za pośrednictwem BOK. Zwrot towaru (koszt odesłania towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.
Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?
Taką sytuację należy zgłosić mailowo do Biura Obsługi Klienta. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.
Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu?
Na rozpatrzenie reklamacji / zwrotu sklep ma 14 dni. Staramy się maksymalnie skrócić podany termin, uzależnieni jesteśmy jedynie terminem otrzymania odesłanego zamówienia.